Pages

SeLaMat HaRi LaHir..(^_^)


Assalamualaikum and salam sejahtera.. Dah lame gileee kot tak update blog since dah masuk sem baru ni.
Today entry is about HappY bIrthDay..

Eh, knape tibe2 nak cite pasal birthday pulak kan..?? Actually this morning, ade la sorang atok ni,.. dye call no fon Miss WonderFul Sha.. setelah sekian lama dia M.I.A,. tibe2 je call... ingat kan ade la hal penting @ emergency..rupa-rupanya, dia HANYA NAK SURUH WISH BIRTHDAY dye.. ish3.. menganggu hari aku yang indah  je..=_="

orait.. rasenye lumrah la semua orang sukakan hadiah..especially time birthday kite kan.. sebab rase DIRI INI BEGITU BERHARGA..kan3..lagi2 kalau yang lahir pd 29hb februari.. dpt jumpe birthday bape taon skali je kann..kalau dalam islam, ade kot percanggahan pasal hukum celebrate birthday ni. Tapi kat sini , aku just nak mention kan, as a friend, kalau kita ingat birthday kawan kita pun dah memadai.. walaupun tanpa hadiah, tapi doa kan lah mereka oke..=)

So, to my friend @ senior @ Atok TOnarida

Here, I would Like to wish HAPPY BirthDAy to u..=) Semoga panjang umur and dimurahkan rezeki..
Be a good teacher..=)..Jangan asyik berkepit dengan Kak Busu je..huhu..

Ni kad hari jadi.. :
enjoy ur birthday with someone special to u (Kak Busu) with this cake :

and tiup la lilin2 nih skali SAMPAI PADAM TAO!! :


last skali,,nih adiah untuk ko.. penat aku balut tao!! :


jangan lupe bukak tao..










ape die??? tak boleh bukak?? ok fine..aku bagi tahu isi die.. :

mesti ko suke kan.. hehe.. agi 1 aku nak bg tau.. :


sebab lepas ko igtkan aku tadi,, baru la aku ingat hari ni birthday ko..huhu.. sorry sangat2..

oke.. tq..=) from :

 ur friend@junior@Miss WonderFul Hagemaru.. =)

No comments:

Post a Comment

kindly leave your comments and response here. =)