Pages

AuRa K. Pop..=)))

AssaLAmUalaikum..=)) n selamat Sejahtera..=)

Alright!! NOw, topiknye adalah Aura K.POp..huhu.. Aku Minat k. POP ke??..huhu..actually, minat r drpd artis malaysia..huhu..

Ape Pasal aku minaT?? sebab die org cun kah?? or.. handsome kah?? orrr JamBu kah???

huhu..oke2..dulu pon aku bukan minAt sangat..but, since cuti ni dok menghadap ONE HD je.. 2 pasal la aku minat n start kenal dgn dyeorg.. antare yang aku minat ialah ::::


-
-



-
yeah..nickhun, kahi, taecyon n yoona..

semua ni antare yang aku suke la.. TAPI!!! ape aura mereka2 semua ni sampaikan 1 dunia tergila-gilakan mereka???

  1.  Wajah yang comEl and tak puas la nak tengok.. (comment : ala..tu semua PLASTIK jerrr). 2 la antare komen ttg korean superstars. memang muke mereka ramai yang plastik. tapi aku tak heran pon sebab mereka lain pegangan dengan aku.. macam kita2 yang muslim ni, memang orang akan pertikaikan la klu mengubah ciptaan Allah kan.. Tapi, dah 2 pegangan mereka yang bukan islam kan..so, layan je la..asalkan aku tak terikut nak buat Plastic surgery...huhu
  2. Pandai menyanyi + menari = berlakon..huhu.. da la muke cantik, pandai nyanyi n menari lak 2..huhu..memang ramai yang cakap mereka ni semua miming je atas stage 2..padahal suare tak sedap mane pon..ye ke???.. aku x menafikan..tapi ade possibility nye la kan..asal lagu sedap..aku layan je r..huhu..
nak tahu tak ape strategi mereka ni??? huhu..aku rase korang pon dah boleh agak kot.. ni aku bg tau antare strategi agensi artis2 korea :

  • buat audition mencari bakat2 baru
  • beberapa yang muke cantik n suara boleh tahan dipilih
  • kumpul kan mereka dalam satu kumpulan
  • dapat lirik lagu then bahagikan part masing2.
  • hafal step tarian
  • rakam lagu
  • buat video klip
  • debut
  • then....FAMOUS!!!!!!!!
2 antare rahsienye r.. (comment : APE BUKTI KAU? eH, MACAM MANE KAU TAHU HA???)

huhu...senang je nak tahu,,pernah tengok strong heart x??? ala yang Kang Ho Dong n Lee Seung Gi jadi pengacara tu..

rancangan ni dye kumpul artis2 korea..then artis2 tu cerita la pape pon untuk menang tofi strong heart ni..
dari sini la aku dapat intepretasikan kisah2 mereka ni..n dapat r memahami strategi agensi artis korea ni..

lagi 1.. korea ni ade banyak rancangan aneka ragam..macam strong heart, running man, family comes here..

rancangan ni best la..sebab lucu sangat and nampak la artis2 korea ni sporting.. kalau kat malaysia ade ke macam ni?? entah la,,,kurang r..
(comment : MEMANG LA KURANG..DA ORANG MACAM KAU ASYIK LAYAN KOREA JE)
haha..ye ke?? suke ati aku la nak pilih mane2 pon.. asalkan aku still ade adat melayu.. buat ape aku nak tengok cite melayu yang budaye org putih??? tak best..huhu..

reality nye,,sekarang k.pop sedang berada di atas..may be after this, meLayu lak kot naik atas..huhu..

sory le panjang..huhu..seron0k senaman jari atas keyboard ni..huhu..thanks for reading..=)















No comments:

Post a Comment

kindly leave your comments and response here. =)